احمدی، پرویز، احد؛ نصیری، ناهید (۱۳۸۸). طراحی و تبیین عوامل مؤثر بر نوآوری سازمانی گروه ایران ترانسفو، پژوهشهای مدیریت، سال دوم، شمارهی چهارم، تابستان، صص ۱۷۸-۱۵۵.
اخوان، پیمان؛ اولیایی، النوش، دسترنج ممقانی، نسرین؛ ثقفی، فاطمه (۱۳۸۹). توسعه فرایندهای چرخه مدیریت دانش مبتنی بر عوامل موثر بر موفقیت مدیریت دانش، فصلنامه علمی-پژوهشی سیاست علم و فناوری، سال سوم، شماره ۲، صص ۱-۱۲.
افکانه، صغری (۱۳۸۸). بررسی روش های برتر تدرس در فرایند یاددهی – یادگیری وتاثیرآن بر مطالعه کتاب های غیر درسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی .اندیشه های تازه در علوم تربیتی ، شماره ۱۴،صص۲۹-۴۸.
الوانی، سیدمهدی؛ ناطق، تهمینه؛ فراحی، محمدمهدی (۱۳۸۶). نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش سازمانی، فصلنامه علوم مدیریت ایران، دوره دوم، شماره۵، صص۳۵-۷۰.
الوندی، نغمه؛ میرزائی، رحمت؛ تارخ، محمدجعفر (۱۳۸۹). بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت پیادهسازی سیستمهای مدیریت دانش (مطالعه موردی: شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین). مطالعات مدیریت صنعتی، سال یازدهم، شماره ۳۰، صص ۹۹-۱۲۷.
انوری رستمی، علی اصغر؛ شهائی، بهنام (۱۳۸۸). مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستند سازی دانش و تجربه، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره اول، شماره ۲، صص۳-۱۸.
بازرگان، عباس؛ عامری، رضا (۱۳۸۹). نگاهی دیگر به ساختار سازمانی مناسب برای ارزیابی کیفیت در سطوح دانشگاهی و نظام آموزش عالی کشور، مجموعه مقالات چهارمین همایش سالانه ارزیابی درونی کیفیت در نظام دانشگاهی. تهران: مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه تهران.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
بهرامی، سوسن؛ رجاییپور، سعید؛ آقاحسینی، تقی؛ بختیارنصرآبادی، حسنعلی؛ یارمحمدیان، حسن (۱۳۹۰). تحلیل روابط ساده و چندگانه سرمایه فکری و نوآوری سازمانی در آموزش عالی، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره۶۱، صص۲۷-۵۰.
بهرنگی، محمدرضا (۱۳۸۲). الگوهای تدریس ۲۰۰۴، تهران، نشر کمال تربیت، چاپ ششم.
پوررشیدی، رستم؛ جلالی جواران، مرتضی (۱۳۸۹). مدیریت دانش و کاربرد آنها در موسسات تولیدی و صنعتی، سال چهارم، شماره ۱۴، صص ۶۴-۷۵.
ترکزاده، جعفر؛ زینعلی، فاطمه (۱۳۹۲). رابطه نوع ساختار و مطلوبیت جو کلاسی در دانشگاه شیراز، مجله علمی پژوهشی، پژوهشهای برنامه درسی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، دوره سوم، شماره۱، ۸۷-۱۱۴.
تقوی، مصطفی؛ پاکزاد ، مهدی (۱۳۸۶). نقش و کارکرد دانشگاه ها در نظام ملی نوآوری . مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی ، سال یازدهم، شماره ۴-صص ۱۹-۳۸
جابری، اکبر؛ سلیمی، مهدی؛ خزائیپور، جواد (۱۳۹۲). بررسی تاثیر انگیزشهای درونی و بیرونی بر تسهیم دانش کارکنان در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: کارمندان تربیت بدنی استان اصفهان)، مدیریت ورزشی، شماره۱۴، صص۵۵-۷۵.
جرجانی، بهادر (۱۳۹۲). خلاقیت در مدیریت، نشریه تخصصی مدیریت، سال سوم، شماره۱۶، صص۲۱-۲۶.
حسنزاده، حبیب اله؛ بهرام رضایی، مژده؛ پولادی، آرش؛ حسنزاده، عبداله (۱۳۹۲). بررسی وضعیت سبکهای تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در دروس و تئوری در سال تحصیلی ۸۹-۹۰، مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دوره هیجدهم، صص ۷۱-۷۷.
حسنزاده، محمد (۱۳۸۵). مسائل مدیریت دانش در بخش دولتی، مجله برنامه و بودجه، شماره ۹۹، صص۵۷-۷۷
حسینیخواه، علی (۱۳۸۷). بررسی نظریه انتشار نوآوری در آموزش. فصلنامه نوآوریهای آموزشی، سال هفتم، شمارهی ۲۶، صص، ۱۵۱- ۱۵۴.
حسینی، سیدمحمود؛ حاجیپور، بهمن (۱۳۸۷). تبیین روابط ذهنیت مشترک، ظرفیت جذب دانش، نوآوری و انعطافپذیری: شرکتهای دارویی کشور، فصلنامه مدرس علوم انسانی، سال دوازدهم، شماره۴، پیاپی۵۹، صص ۱۵۵-۱۷۶.
حسینی، معصومه؛ صادقی، طاهره (۱۳۸۹). عوامل مؤثر بر خلاقیت و نوآوری اعضای هیأت علمی و ارائه راهکار به منظور ارتقاء، مجله راهبردهای آموزش. قزوین، دوره ۳، شمارهی ۱، صص: ۱-۶.
حسینی، ناهید؛ پوراسدی، محمد (۱۳۹۰). تسهیم دانش و سواد اطلاعاتی: با مروری بر وضعیت مطالعه دانشجویان علوم انتظامی، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، سال ششم، شماره۱، صص۷۷-۹۴.
حسینیان، سیمین؛ طباطبایی یحیی آبادی، شهناز؛ خدابخشی کولانی، آناهیتا (۱۳۸۶). بررسی اثر بخشی آموزش های آماده سازی شغلی و کارآفرینی بر تمایلات کار آفرینی جوانان داوطلب استفاده از تسهیلات اشتغال زایی شهر تهران. تازه ها و پژوهشهای مشاوره، جلد ۶، شماره ۲۳.
حوررعلی، منصوره (۱۳۸۶). نقش مدیریت دانش ضمنی در خلاقیت و نوآوری، نشریه منابع انسانی، ص ۱۹۹، ۲۰۰، ۲۰۱.
خاکباز، عظیمه السادات؛ علم الهدی، جمیله؛ موسی پور، نعمت الله؛ بابلیان، اسمائیل (۱۳۹۰). کالبد شکافی دانش محتوایی- تربیتی به عنوان نوعی دانش میان رشتهای برای تدریس دانشگاهی، فصلنامه مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی، دوره چهارم، شماره۱، صص۱۲۹-۱۶۰.
خندقی، امین؛ رجائی، ملیحه (۱۳۹۲). تاثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجح آنان، فصلنامه روانشناسی تربیتی، سال نهم، شماره ۲۸.
خنیفر، رضا؛ حسنزاده، حمیدرضا، کولیوند، حسن (۱۳۸۸). الزامات محیطی ساختار سازمانی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تازههای جهان بیمه، شمارههای ۱۳۰ و ۱۳۱، صص ۴۹-۶۴.
دهقاننجم، منصور (۱۳۸۸). مدیریت دانش و نقش آنان در نوآوری سازمانی، ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، سال اول، شماره۱۰،صص۴۷-۵۲.