۲-۲٫ ابعاد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی از دیدگاه دیوید گاروین ۳۸
۲-۳٫ ابعاد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی از دیدگاه کیت اسمیت ۳۹
۲-۴٫ ابعاد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی از دیدگاه زتهامل ۴۰
۲-۵٫ ابعاد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی از دیدگاه جیسون ۴۰
۲-۶٫ ابعاد کیفیت جامع در بخش عمومی از دیدگاه میوری و آتکینسون ۴۱
۲-۷٫ ابعاد کیفیت جامع در بخش عمومی از دیدگاه پیترسنگه ۴۱
۲-۸٫ ابعاد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی از دیدگاه پاراسورامان ۴۲
۲-۹٫ ارتباط مفاهیم بنیادین و معیارهای توانمندساز ۹۰
۲-۱۰٫ ارتباط مفاهیم بنیادین و معیارهای نتایج ۹۱
۳-۱٫ تعیین حجم نمونه از هر طبقه ۱۰۳
۳-۲٫ گویههای مورد نظر برای سنجش هر متغیر ۱۰۴
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۳-۳٫ مقیاس مورد استفاده برای سنجش سؤالات ۱۰۵
۳-۴٫ پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ ۱۰۸
۴-۴٫ کارنامه ارزیابی هر معیار با رویکرد پرسشنامهای ۱۰۹
۴-۵٫ کارنامه ارزیابی سازمان به روش پرسشنامه براساس مدل تعالی سازمانی ۱۱۰
۴-۱٫ وضعیت ترکیب تحصیلات سازمانی آزمودنیها ۱۱۳
۴-۲٫ میانگین سابقه خدمت کارکنان جامعه آماری ۱۱۴
۴-۳٫ تعداد و درصد کارکنان جامعه مورد مطالعه براساس عناوین سمت ۱۱۵
۴-۴٫ وضعیت ترکیب سمت سازمانی آزمودنیها ۱۱۶
۴-۵٫ وضعیت آزمودنیها از لحاظ مدرک تحصیلی ۱۱۷
فهرست جدولها
شماره عنوان صفحه
۴-۶٫ امتیاز میانگین گویههای متغیر مشتریان ۱۱۸
۴-۷٫ امتیاز میانگین گویههای متغیر کارکنان ۱۲۰
۴-۸٫ امتیاز میانگین گویههای متغیر جامعه ۱۲۱
۴-۹٫ امتیاز میانگین گویههای متغیر کسب و کار ۱۲۲
۴-۱۰٫ میانگین امتیاز هر یک از متغیرها ۱۲۴
۴-۱۱٫ تست یک نمونهای کلموگروف - اسمیرنوف (K-S) برای چهار فرضیه تحقیق ۱۲۶
۴-۱۲٫ آزمون دوجملهای (آزمون نسبت) برای فرضیه فرعی اول ۱۲۷
۴-۱۳٫ محاسبه امتیاز متغیر نتایج مشتریان براساس مدل تعالی و با رویکرد پرسشنامهای ۱۲۸
۴-۱۴٫ آزمون دوجملهای (آزمون نسبت) برای فرضیه فرعی دوم ۱۲۹
۴-۱۵٫ محاسبه امتیاز متغیر نتایج کارکنان براساس مدل تعالی و با رویکرد پرسشنامهای ۱۳۰
۴-۱۶٫ آزمون دوجملهای (آزمون نسبت) برای فرضیه فرعی سوم ۱۳۱
۴-۱۷٫ محاسبه امتیاز متغیر نتایج جامعه براساس مدل تعالی و با رویکرد پرسشنامهای ۱۳۲
۴-۱۸٫ آزمون دوجملهای (آزمون نسبت) برای فرضیه فرعی چهارم ۱۳۳
۴-۱۹٫ محاسبه امتیاز متغیر نتایج کسب و کار براساس مدل تعالی و با رویکرد پرسشنامهای ۱۳۴
۴-۲۰٫ آزمون دوجملهای (آزمون نسبت) برای فرضیه فرعی چهارم ۱۳۵
۴-۲۱٫ محاسبه امتیاز چهار معیار حوزه نتایج براساس مدل تعالی و با رویکرد پرسشنامهای ۱۳۶
۴-۲۲٫ آزمون مقایسهی میانگین چند جامعه از لحاظ سمت سازمانی ۱۳۷
۴-۲۳٫ طبقه بندی نتایج معیار مشتری از لحاظ سمت سازمانی ۱۳۸
۴-۲۴٫ طبقه بندی نتایج معیار کارکنان از لحاظ سمت سازمانی ۱۳۹
۴-۲۵٫ طبقه بندی نتایج معیار جامعه از لحاظ سمت سازمانی ۱۴۰
۴-۲۶٫ طبقه بندی نتایج کسب و کار از لحاظ سمت سازمانی ۱۴۱
۴-۲۷٫ آزمون مقایسه میانگین چند جامعه بر اساس متغیر سطوح تحصیلی ۱۴۲
فهرست جدولها
شماره عنوان صفحه
۴-۲۸٫ آمار توصیفی برای آزمون فریدمن ۱۴۳
۴-۲۹٫ محتوای نتیجه اصلی آزمون ۱۴۳
۵-۱٫ محاسبه امتیاز چهار معیار حوزه نتایج براساس مدل تعالی و با رویکرد پرسشنامهای ۱۵۷
فهرست نمودارها