MIT Faculty
MA Thesis
Field of Study: MIT
Branch: Advanced Information Systems
Title:
A study of Related Factors in Successful Implementation of Customer Relationship Management at Imam Khomeini Airport, Using Fuzzy Methods
Supervisor
Dr. Rashed Sahra’iyan
Advisor
Dr. Jalal Haqiqat-Monfared
By
Ebrahim Rahimi
January, 2014
تشکر و قدردانی
بگو ای رسول آیا آنان که اهل علم و دانشند با مردم جاهل نادان یکسانند؟ «سوره زمر آیه ۸ »
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت، درود خدا بر همه فرهیختگان و بزرگانی که در راه اعتلای دانش فرزندان این مرز و بوم تلاش کرده و می کنند. بنابر آیه شریفه « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بر خود واجب میدانم که از همه بزرگان و عزیزانی که در امر آموزش و پرورش روح و روان من کوشیدهاند کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم، هر چند زبان و بیان من از اظهار آن عاجز و ناتوان است.
پدر و مادر عزیزم، میدانم که نمیتوانم حتی ذرهای از زحمات شما را آنطور که لایق شماست ارج نهم، ولی از خدا میخواهم که در کنار همه نعمتهایی که به من داده است، فرصت جبران گوشه ای از زحمتها و محبتهای شما را هم بدهد.
همسر عزیزم بی شک اگر تو با صبرو شکیبایی و محبت خود در تک تک گامها با من همراهی نمینمودی انجام این مهم برایم مقدور نبود، از خدا میخواهم که فرصت جبران زحمتها و محبتهای تو را به من بدهد.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
استاد گرامی جناب آقای دکتر صحرائیان از راهنماییهای ارزنده شما کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته و از خداوند متعال موفقیت همیشگی شما را در تمام مراحل زندگی و کاری آرزومندم.
استاد گرامی جناب آقای دکتر حقیقت منفرد از راهنماییهای ارزنده شما کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته و از خداوند متعال موفقیت همیشگی شما را در تمام مراحل زندگی و کاری آرزومندم.
تقدیم به:
پیشگاه مقدس حضرت امام عصر(عج)
و
شهدای عزیز که جان خود را نثار کردند تا ما دراین دنیا
با عزت زندگی کنیم
و
به همه کسانی که به آنها عشق میورزم
فهرست مطالب
فصل اول :کلیات تحقیق ۲
۱-۱) مقدمه ۳
۱-۲) شرح وبیان مساله ۳
۱-۳) اهمیت و ضرورت تحقیق ۵
۱-۴) اهداف تحقیق ۷
۱-۵) سوالات تحقیق ۷
۱-۶ ) روش تحقیق ۷
۱-۷) قلمروتحقیق ۸
۱-۸) جنبههای نوآوری تحقیق ۸
۱-۹) مدل مفهومی تحقیق ۹
۱-۱۰) تعریف عملیاتی واژههای تحقیق ۱۰
جمع بندی فصل اول ۱۱
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۲
۲-۱) مقدمه ۱۳
۲-۲) تعریف مشتری ۱۳
۲-۲-۱ ) انواع مشتریان ۱۴
۲-۳) تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری ۱۶
۲-۳-۱) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری ۱۷
۲-۴) زمینه های ظهور مدیریت ارتباط با مشتری ۲۰
۲-۵) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری ۲۱
۲-۶) اصول مدیت ارتباط با مشتری ۲۲
۲-۷) مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری ۲۳