- Floor, Ko. (2006). Branding a Store. London: Kogan Page.
- Gagnon, Jean Paul, and Osterhaus, Jane T.(1985): Research Note: Effective ness of Floor Displays on the Sales of Retail Products. Journal of Retailing 61 : 104– ۱۱۶٫
- Gentile, chiara, Nicola spiller and giulano noci(2007),”how to sustain the customer experience:an overview of experience components that co create value with the customer,” european management journal,25 (5),395-410.
- Granot, Elad (2010).” Female consumers: decision making in brand – driven retail”, Departmant of marketing, Nance Collage of Business Administration, Cleveland State University, USA.
- Hatch, M. J., and M. Schultz. (2003). “Bringing the Corporation into Corporate Branding.” European Journal of Marketing 37(7/8):1041–۱۰۶۴٫
- Hoffman, K.D., Turley, L.W., (2002). Atmospherics, service encounters and consumer decision making: an integrative perspective. Journal of Marketing Theory and Practice 10 (3 Summer), 33–۴۷٫
- Jones, M.A.(1999). Entertaining Shopping Experiences: An Exploratory Investigation,Journal of Retailing and Consumer Services 6: 129Ð۱۳۹٫
- Keller, Kevin Lane, and Donald R. Lehmann.(2006). “Brands and Branding: Research Findings and Future Priorities.” Marketing Science 25(6):740–۷۵۹٫
- Kim, C.K. and Chung , J.Y. (1997), “Brand Popularity, Country Image and Market Share: An Empirical Study", Journal of International Business Studies, 2nd Quarter.
- Knox, Simon.( 2004). “Positioning and Branding Your Organization.” Journal of Product and Brand Management 13(2):105–۱۱۵٫
- L. W. Turley & Ronald E. Milliman Journal of Business Research 49 193–۲۱۱ (۲۰۰۰)
- Lamb, Ch. W., J. F. Hair, and C. McDaniel. (2001). Essentials of Marketing. 2nd ed. Cincinnati: South-Western College Publishing, Advision of Theomson Learning.
- Leischnig, Alexander(2011).” Shopping events, shopping enjoyment and consumers’s attitudes toward retail brands”, marketing department, Freiberg university of technology, Germany.
- Marsden, Paul.( 2002). “Brand Positioning: Meme’s the Word.” Marketing Intelligence & Planning 20(5):307–۳۱۲٫
- McWilliam, G., and A. Dumas.(1997). “Using Metaphors in New Brand Design.” Journal of Marketing Management 13:265–۲۸۴٫
- Morgan, Robert E., Carolyn A. Strong, and Tong M. C. Guinness.(2003). “Product-Market Positioning and Prospector Strategy: An Analysis of Strategic Patterns from the Resource-Based Perspective.” European Journal of Marketing 37(10):1409–۱۴۳۹٫
- Rigger, W. (1995). “Positioning in Theory and Practice: Towand a Research Agenda.” Pp. 991– ۱۰۰۹ in 24th EMAC Conference Proceedings, vol. 1. 16–۱۹ May, ESSEC, France.
- Sagar, Mahim, Deepali Singh, and D. P. Agrawal. (2006). “Framework of Ethical Brand Positioning: A Case Study of Anchor.” Journal of Management Research 6(2):72–۸۳٫
- San Diego, St.Louis (2011).” Journal of retailing and consumer services”, volume 18, issue 4, Amesterdam.
- Seo, Sangwoo Lee (2008).” Shopping values of clothing retailers perceived by consumers of different social classes”, Department of clothing and textiles, Research Institute of Human Ecology, Republic of Corea.
- Smith, M. E. (2002). “Positioning Theory: Applied to Many Fields.” Reviewed 21 September 2002.
- Speak, K. D.(1998). “Brand Stewardship.” Design Management Journal 9(1):32–۳۷٫
- Turley, L.W., Milliman, R.E., (2000). Atmospheric effects on shopping behaviour: a review of the experimental evidence. Journal of Business Research 49 (2), 193–۲۱۱٫
- Urban, G. L., and S. R. Hauser.(1993). Design and Marketing of New Products. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
- Urde, M.(1999). “Brand Orientation: A Mindest for Building Brands into Strategic Resources.” Journal of Marketing Management 15:117–۱۳۳٫
- Urde, M.(2003). “Core Value-Based Corporate Brand Building.” European Journal of marketing 37(7/8):1017–۱۰۴۹٫
- Webster, F. E. (1991). Industrial Marketing Strategy. New York: John Wiley and Sons.
- Wenge Zhu, B. (2005). “A Model-Based Framework for Designing Products and Services: The Role of Multiple Quality Dimensions.” PhD Dissertation, Faculty of the Graduate School, The University of Texas at Austin.
- Woodside, Arch G(2006).” Building strong brands in retailing”, University of Innsvruck, school of Management marketing, Austria.
پیوست ها
پیوست ۱: پرسشنامه
به نام خدا
با سلام و احترام،
پاسخ دهنده محترم
این پرسشنامه برای انجام پایان نامه و بررسی عوامل موثر بر دید شما از برند مورد نظر می باشد. اطلاعاتی که شما ارائه می کنید ما را در درک بهتر چگونگی داشتن یک تجربه خوب از یک برند پوشاک کمک خواهد کرد. از آنجا که شما می توانید ثصویر درستی از برداشتی که از این برند و نمایندگیهای آن دارید ارائه کنید، خواهشمند است به طور صحیح و صادقانه به پرسشها پاسخ دهید.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
پاسخهای شما کاملا محرمانه خواهد ماند و تنها گروه پژوهشی به اطلاعاتی که شما ارائه می کنید، دسترسی خواهند داشت.
با تشکر
امضای پژوهشگر
تعداد مراجعه شما به فروشگاه های این برند: اولین بار دومین بار بیش از دوبار
سن: زیر ۲۰ ۲۰-۳۰ ۳۰-۴۰ ۴۰-۵۰ بالاتر از ۵۰
درآمد ماهانه: زیر ۳۰۰هزار تومان بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
بین ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان بالاتر از یک میلیون تومان
تحصیلات: زیر دیپلم دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس و بالاتر
چقدر با این جمله موافقید که هر یک از عوامل زیر باعث ایجاد یک تجربه مثبت و یا ماندگاری این برند در ذهن شما بوده است؟