دانشگاه آزاد اسلامی
واحد کرمانشاه
دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه مدیریت
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی
عنوان
مقایسه تاثیر محرک رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد
و وفاداری مشتری به تفکیک گروه های اجتماعی
در مشتریان بانک سپه منطقه کرمانشاه
استاد راهنما
دکتر مجتبی الماسی
استاد مشاور
دکتر فرشید نمامیان
نگارش
رضا فتاحی جم
زمستان ۱۳۹۲
تقدیر و تشکر . . .
از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش به درآید
از اساتید محترم دکتر مجتبی الماسی و دکتر فرشید نمامیان
که با شکیبایی و دلسوزی و ارائه دیدگاههای سازنده الطاف
بی شائبهشان اینجانب را همراهی و یاری نمودند.و همچنین
از تمام کسانی که در انجام این پژوهش به هر نحوی به بنده
یاری رساندند به خصوص پرسنل محترم بانک سپه منطقه
کرمانشاه تقدیر و تشکر مینمایم.
تقدیم به:
خانواده عزیزم که بهترین لحظاتی که به آنها
تعلق داشت صرف انجام این پژوهش گردید.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………۳
۱-۲ بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………………..۴
۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق…………………………………………………………………………………………………۵
۱-۴ اهداف مشخص تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….۶
۱-۴-۱ اهداف کلی………………………………………………………………………………………………………………………..۶
۱-۴-۲ اهداف ویژه………………………………………………………………………………………………………………………..۶
۱-۴-۳ اهداف کاربردی …………………………………………………………………………………………………………………۶
۱-۵ فرضیههای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………۷
۱-۶ تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………..۷
۱-۶- ۱ تعریف مفهومی………………………………………………………………………………………………………………….۷
۱-۶-۲ تعریف عملیاتی…………………………………………………………………………………………………………………..۹
۱-۷ شرح کامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع دادهها و نحوه اجرا …………………………………………………۹
۱-۸دامنه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰