AGFI
GFI
RMSEA
X2/df
DF
X2
۰٫۹۵
۰٫۹۶
۰۸۷
۰٫۹۴
۰٫۱۰۷
۳٫۲۴
۱۳
۴۲٫۲۱
نتایج اجرای مدل مکنون ترفیع نشاندهنده تایید تناسب مدل است. با توجه به نتایج تخمین غیراستاندارد مدل، نسبت کایاسکوئر بر درجه آزادی با اندکی اختلاف از بازه ۲ و ۳ میباشد و قابل قبول است. مقدار RMSEA مدل برابر ۰٫۱۰۷ و مناسب است، مقدار GFI و AGFI به ترتیب ۹۴ و ۸۷ درصد و همچنین دو شاخص NFI و ANFI به ترتیب برابر ۹۶ و ۹۵ درصد میباشند که همگی نشاندهنده مناسب بودن مدل اندازه گیری متغیر مکنون ترفیع میباشند.
شکل ۴-۵ مدل اندازه گیری ترفیع در حالت تخمین استاندارد
در بین متغیرهای مشاهدهگر مربوط به متغیر مکنون تبلیغات(کیفیت ادراکی)(AD)، متغیرهای مشاهدهگر مربوط به سوالات ۱و ۲و ۳ دارای بیشترین درصد همبستگی و متغیر مربوط به سوال ۴ دارای پایینترین همبستگی میباشد. در بین متغیرهای مشاهدهگر مربوط به متغیر مکنون تبلیغات(کمیت ادراکی)(AT)، متغیرهای مشاهدهگر مربوط به سوال ۱ دارای بالاترین میزان همبستگی و سوال ۲ دارای کمترین درصد همبستگی با متغیر مکنون کمیت ادراکی میباشند.
شکل ۴-۶ مدل اندازه گیری ترفیع در حالت معناداری
محاسبه اعداد معنادارای نشان میدهد که روابط میان تمامی متغیرهای مشاهدهگر با متغیرهای مکنون مربوطه، معنادار میباشند و همگی دارای عدد معناداری بالاتر از ۲ هستند.
۴-۴-۲-۳ سنجش مدل اندازه گیری تصمیم گیری خرید مصرف کننده
در این تحقیق، تصمیم گیری خرید مصرف کننده متغیری وابسته میباشد. به منظور اندازه گیری میزان تصمیم گیری خرید مصرف کننده از چهار عامل اعتماد، رضایت، وفاداری و قصد خرید استفاده شد. بر این اساس به منظور سنجش تصمیم گیری خرید مصرف کننده ، ۱۲ سوال در مقیاس لیکرت با پنج گزینه (۱=کاملا مخالف تا ۵=کاکلا موافق) طراحی گردید. نتایج تحلیل عاملی انجام شده برای تعیین صحت مدل سنجش پیشنهادی دارای شاخص های متعددی میباشد. نتایج حاصل از سنجش مدل اندازه گیری متغیر پنهان مسئولیتاجتماعی شرکت در شکل ۴-۷ نشان داده شده است.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
شکل ۴-۷ مدل اندازه گیری تصمیم خرید در حالت تخمین غیراستاندارد
برای تعیین میزان تناسب مدل اندازه گیری متغیر تصمیم خرید، معیارهای مناسب بودن ابرازش مدل بررسی و شاخص های زیر محاسبه شدند.
جدول ۴-۶ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیر تصمیم خرید
NNFI
NFI
AGFI
GFI
RMSEA
X2/df
DF
X2
۰٫۹۸
۰٫۹۷
۰۸۸
۰٫۹۲
۰٫۰۷۲
۲٫۰۱
۴۸
۹۶٫۶۴