۳-اولین دارنده گواهینامه استاندارد ملی ایران برای تولید پنیر سفید در کشور.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۴-واحد تولیدی نمونه وزارت صنایع ( تیرماه ۱۳۷۶ ).
۵-تولید کننده برتر ، منتخب مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ( مهرماه ۱۳۷۶ ).
۶-دریافت نوزدهمین جایزه بین المللی تکنولوژی و کیفیت از طرف رهبران تجارت ( آوریل ۱۹۹۸ ).
۷-دریافت بیست و یکمین جایزه بین المللی غذا و نوشیدنی از طرف رهبران تجارت ( آگوست ۱۹۹۸).
۸-انتخاب به عنوان صنعت سبز از طرف سازمان محیط زیست ( ۱۳۷۹ ).
۹-کسب مقام نخست برای تولید پنیرسفید،پیتزا و پرورده در اولین جشنواره و نمایشگاه تخصصی پنیر ایران ( تیرماه ۱۳۷۹ ).
۱۰-اولین صادرکننده پنیر به خارج از کشور( ۱۳۷۹ ).
۱۱-اولین دارنده گواهینامه اکرودیته برای آزمایشگاه کارخانه در صنعت پنیر کشور ( ۱۳۷۹ ).
۱۲-کسب دو مقام نخست و دو مقام سوم از دومین جشنواره ملی شیر ایران .
۱۳-اولین واحد مستقر کننده نظام پیشنهادات در مجموعه صنایع شیر ایران .
۱۴-اخذ گواهینامه استاندارد ملی برای تمامی فرآورده های دارای استاندارد مطلوب ( ۱۳۸۱ ).
۱۵-دارنده گواهینامه حلال در سال (۱۳۸۶).
۱۶- دریافت گواهینامه ISO22000 در سال (۱۳۸۷).
۱۷- واحد برتر اداره صنایع استان اصفهان در سال (۱۳۸۷).
۱۸- واحد نمونه از سوی اداره استاندارد در سال (۱۳۸۷) .
۱۹- برگزیده ۷ واحد برتر استان و ۲۰۰ واحد برتر کشوری در سال (۱۳۸۸).
۲۰-انتخاب واحد نمونه اداره نظارت بر مواد غذایی در سالهای (۱۳۸۸-۱۳۸۹).
۲۱- دریافت تندیس سیب طلایی برای تولید پنیر های پرو بیوتیک و زیره در سال (۱۳۸۹).
۲۲-کسب رتبه درخصوص مدیریت سبز(۱۳۹۰).
۲۳-دریافت لوح سپاس بعنوان صادرکننده نمونه ازسوی شرکت صنایع شیرایران (خردادماه ۱۳۹۰).
۲۴-انتخاب شرکت از طرف اداره کل کار وامور اجتماعی استان بعنوان کارآفرین برتر(خردادماه ۹۰).
۲۵- اخذ استاندارد ۱۷۰۲۵ در سال ۱۳۹۰ به عنوان دومین شرکت لبنی در کشور
۲۶- واحد نمونه استاندارد استان برای تولید انواع پنیر ۱۳۹۰
۲۷- در آستانه دریافت گواهینامه ۱۷۰۲۵ برای شرکت(تائید صلاحیت آزمایشگاه در سطح ملی).
جمع بندی
مطالب ارائه شده فصل به ۳ بخش تقسیم که در بخش اول پیشینه پژوهش مورد بررسی قرار گرفت و به پژوهشهای داخلی و خارجی گذشته پژوهشگران در خصوص موضوع پزوهش اشاره شد. بخش دوم مروری بر مفاهیم مطرح در فرضیات پژوهش بوده که در خصوص رفتار مصرف کننده ،ترجیحات مشتری و عوامل موثر بر آن مطالبی ارائه شد، که پژوهشگر با توجه به مطالعات قبلی و بررسی مدلهای مختلف پژوهشگران چهار عامل که در ترجیح مشتریان نقش عمده ای ایفا می کند(کیفیت،تبلیغات،قیمت و شهرت ) را معرفی نمود.در ادامه در مورد نام تجاری و ویژگیهای آن بحث و به ۶ حالت ایجاد ترجیح در مشتری(تداعی نیاز،تداعی حالت،انگیزش ناخودآگاه،تعدیل رفتار،پردازش شناختی و مدل تقلیدی) اشاره گردید.در بخش سوم نیز به معرفی شرکت پگاه پرداخته شد.
فصل سوم:
روش شناسی پژوهش
مقدمه
دستیابی به هدفهای علم با شناخت علمی میسر نخواهد شد.مگر زمانی که به روش شناسی درست صورت گیرد.به عبارت دیگر یکی از مشخصه هایی که تعیین کننده اعتبار و ارزش یک کار پژوهشی میباشد، روش و ابزاری است که محقق در انجام پژوهش خود در پیش گرفته است.اتخاذ روش پژوهش مناسب علاوه بر انکه پژوهشگر را در رسیدن به نتیجه ای محکم و قابل اتکاتر یاری می دهد،روند پیشرفت پژوهشی را تسهیل می نماید.
در این فصل به منظور آشنایی با چگونگی روش پژوهشی که در رسیدن به اهداف این پژوهش مورد استفاده قرار گرفته است، مباحث زیر مورد بررسی قرار می گیرد.
در این فصل ابتدا روش جامعه آماری و متغیرهای پژوهش ، بیان می شود،سپس نحوه جمع آوری اطلاعات و فرایند طراحی الگوی پژوهش تشریح می گردد.
روش پژوهش
با توجه به نقش و اهمیت کاربرد صحیح و دقیق روش های علمی و نیز با در نظر گرفتن محدودیت هایی که وجود دارد و اهدافی که این پژوهش دارد، تلاش بر این است که روشی بکار گرفته شود که دقیق و مبتنی بر روش های علمی باشد. با توجه به هدف پژوهش، پژوهش های علمی به سه دسته بنیادین، کاربردی و توسعه ای تقسیم می شوند. پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع پژوهش های کاربردی می باشد. پژوهش های کاربردی، پژوهش هایی هستند که نظریه ها، قانونمندی ها، اصول و فنونی که در پژوهش های پایه تدوین می شوند را برای حل مسائل اجرایی و واقعی بکار می گیرند. (خاکی، ۱۳۸۴)
این پژوهش به لحاظ روش از پژوهش های توصیفی از نوع همبستگی به شمار می رود. پژوهش توصیفی، آنچه را که هست توصیف و تفسیر می کند و به شرایط یا روابط موجود، عقاید متداول، فرآیندهای جاری، آثار مشهور یا روندهای در حال گسترش توجه دارد.
متغیرهای پژوهش
متغیرهای این پژوهش عبارتند از:
متغیرهای مستقل:
درک مشتری از کیفیت نام تجاری
درک مشتری از قیمت
درک مشتری از شهرت نام تجاری
درک مشتری از میزان سرمایه گذاری در تبلیغات
متغیر وابسته:
میزان دلبستگی به نام تجاری